Primul meu post mai serios

Posted on

Incep prin a spune ca asta-i primul meu post mai serios asa. nu prea am timp de blog, insa acum sunt cam ametit asa si probabil de-aia. Tocmai ce am venit de la Octoberfest din Brasov, ce se vrea o copie a originalului Octoberfest german. Lume puhoi, asa ceva n-am vazut niciodata, am ceva poze, insa nu stau acum sa le scot . Ideea e ca a fost cea mai mare distractie de pana acum. Ce cluburi ce Tequilla, Kings si altele , ca aici nu a fost nici unde. Cam mare coada la bere insa a meritat din plin, La fel si carnatii bavarezi, nebunie, deliciosi. Si niste gogosi, cu topping de ciocolata etc. Gata ca mi-e lene sa scriu savurez momentul de ametzeala 😀
Later edit……ce Holograf , ce nu stiu care, sa vezi nemtii ce atmosfera au facut dupa ce s-a incins romau la bere.

M-am trezit asa ca am uploadat fisierele pe youtube, is 2 filme de calitate slabuta (facute cu telefonul, ce sa ceri):


Leave a Reply

