Concediu

Posted on

După cum probabil s-a observat din lipsa prezentei mele pe mess, pe twitter saptamana trecută 19-26 iunie m-am bucurat si eu după un an de muncă de un concediu binemeritat. Cum sincer nu prea ne place sa stăm doar într-un loc mai multe zile (cam boring zic eu) am ales să facem un mic tur al Romaniei (Bogdan cu  Eurotripul lui ne-a inspirat). Așa că va impărtașesc și vouă in căteva poze si comentarii pe unde am colindat.

  • Am plecat din Făgăraș spre Valea Oltului cu destinația Căciulata pentru 2 zile.Valea Oltului ca Valea Oltului nu arata rau (rad astia de mine ca eu is greu impresionabil,si cam asta e adevarul am un stil mai aparte). Pe acolo sincer cam moartă statiunea, nu mai e ce era o dată. Cazare am avut intr-o vila de pe vremea lui Ceasca, pana la urma a fost ok. Abia am găsit un strand decent care să arate cat de cat ok  (acela de la Casa Romaneasca). Strandul e cu apa termala, nu miroase chiar asa urat a sulf ca altelele e chiar ok, apa calda, ne-am balacit vreo 2 zile. In rest cam pustiu lume putina seara de exemplu era o ditamai terasa si nici o masa ocupata. Intr-un loc mai nou amenajat langa camping era lume (extra rumani beti pusi pe scandal, un “ceafa de porc” cu seria 7 cu impresii) si cam atat, cam trist. Ce se merita vizitat pe acolo sunt intr-adevar manastirile care arata intr-un fel vara😉, dupa cum se vede in cele cateva poze atasate.
  • Mănăstirea Ostrov asezată într-o insulă pe raul Olt.
  • Curte interioara Manastire

  • Mănăstirea Cozia

  • După două zile de bălăceală am plecat înspre Baile Herculane. Pe drum ne-am oprit pe la salină la Ocnele Mari. Nu arată la fel de spectaculos ca cea de la Turda  insa e dragută. Ce vă recomand să jucati acolo e un biliard in panta asa e de fain😀.
  • Câteva poze .


  • Am continuat pelerinajul  (credeam ca o sa ma pocăiesc) la mănastirile Bistrița și cea de oale de la Horezu.
  • Următoarea pe lista destinatiilor a fost pestera Muierii. Cum sa nu-ti placa asemenea pesteră !?  Desi cam strămtă femeia asta, cam rece, m-a cam cocoșat de spate (deah cei 2 m ai mei). Fu fain mai ales pe la trompele uterine unde am vazut bullshit de liliac, cica cel mai bun ingrasamant poate face chiar mustata la femeie să crească. Ca sa nu mai zic unde mai vezi tu ghid sa te mai invite pe la muierile lui. “Cu cea mai mare plăcere domn’le  mai venim si alta dată”. O  chestie interesantă era ca pestera era luminată pe bucăti (probabil criza asta ). Spre deosebire de muiere aici se intra pe o parte si nu se mai iese tot pe aia, ci pe alta.
  • La Târgu Jiu ne-a impresionat cel mai mult caldura de afară, cum să stai afara frate pe canicula aia ca mori. Coloana Infinitului se pare că  e mai inaltă decat mine, ciudat chiar nu mă gandeam la asta. I-am lăsat pe ăștia să se pupe la Poarta Sarutului ca deah. Mi-am băut berea în liniște la Masa Tăcerii.
  • Brasovenii stiu de parcul pensionarilor eh in Târgu Jiu avem o varianta da mai mică, așa lejer la umbră.
  • La HerCURlane (in traducere libera “canalul curului” :D) am avut norocul să stăm în zona nouă a statiunii, cea veche find complet parasită (doar unii au renovat și și-au tras un 4 stele). Căteva poze cu zona veche sunt aici (fotoshopate n-ar arăta rău dar nu am chef si uneori  mă bate fotoșhopu’).
  • BONUS : 2 poze de la piscina, prima Shakira, Shakira iar in ce-a de-a doua Michael Phelps in action.
  • Într-o altă zi am mers pe munte pe un traseu montan (Crucea Albă ii zicea) de unde se vedea intreaga statiune.
  • Priveliste Herculane

  • Eh si acum perioada cea mai frumoasă a fost la Dunăre la Dubova, e un golf exact între Cazanele Mari si Cazanele Mici. Privelistea la Dunăre e extraordinară, pană si eu ăla greu impresionabil am ramas cam mască.
  • Dacă e vreodată sa ajungeți pe la Drobeta Turnu Severin vă recomand să vizitati muzeul Portile de Fier. Chiar dacă e cam comunist, mai vechi asa (de exemplu in timp ce ne plimbam pirn zona acvariilor au mai murit doi pești🙂 ) muzeul are de toate, de la perioadele neolitice, continuând cu dacii si romanii, epoca medievală, ecosistemul Dunării la intrarea in țara, macheta podului lui Traian de peste Dunăre, artizanat. 4-5 ore ti-ar cam lua să vizitezi acest muzeu dacă vrei să mai te documentezi pe acolo, și nouă ne-a luat mai mult timp decât ne-am fi asteptat.PS: Noua fiță îin Romania e repararea podurilor, viaductelor, gata cu bordurile, în drumul spre Drobeta doar un singur pod era reabilitat restul TOATE erau in curs de reabilitare. Da mai mult de 30 de oameni nu stiu daca am vazut la 7-8 poduri cate erau. Vă imaginati cum a fost traficul – Explore the Carpatians poduri.
  • Pe Dunăre ne-am cazat la o pensiune la Dubova , Vila Diana ii spune. Dacă vreodată aveti ocazia să ajungeți pe acolo, vă recomand vila asta merită publicitatea, e amenajată foarte fain, intr-un stil feng shui. Dovada uite cu ce priveliste ma trezeam eu dimineata de pe balcon.
  • Pe acolo am vizitat împrejurimile, statuia lui Decebal sculptată in piatră, mănăstirea de pe malul Dunării, Cazanele Mari, pestera Ponicova săpată de malul stâng al Dunării (detalii aici), am mers cu barca pe Dunăre.
  • Câteva poze cu peisajele de pe Dunăre.

10 thoughts on “Concediu

    […] This post was mentioned on Twitter by yoncy bv, yoncy bv. yoncy bv said: Am scris si eu #peblog :))…cum a fost in concediu http://bit.ly/cmFvRe o sa mai editez postul pana va fi complet, ma cam bate wordpresu […]

    Axel said:
    July 31, 2010 at 6:31 PM

    Ruşine să îţi fie. Ai ajuns la Târgu-Jiu, şi nu ai putut să dai un buzz să ieşim la un suc, sau la o măslină :))

      yoncy responded:
      July 31, 2010 at 6:46 PM

      Nu cred ca ne puteam vedea eram doar in trecere, si cam eram si in intarziere, plus ca era o canicula afara, plus ca nu gaseam wireless pentru contact etc iti dai seama in concediu nu stau cu ochii pe twitter, pe net. Dar mi-ar fi placut pe tine, pe @byrev ce va mai stiam de pe twitter din Targu Jiu. Maybe next time cu alta ocazie.

    Bianca said:
    August 1, 2010 at 8:45 PM

    foarte tare :X
    pe la dunare..la herculane..
    p’acolo pn zona😀

    Costinel said:
    August 2, 2010 at 12:34 PM

    imi place ca ai avut ideea inspirata de a scrie pe blog… ca sa nu te mai plictisim cu intrebarile =))
    apropo, super pozele!!! cel mai mult imi place cea in care esti cu vesta…MAXIM!!😀

    navadierna said:
    August 2, 2010 at 1:52 PM

    Frumoasa vacanta!

    George said:
    August 2, 2010 at 3:46 PM

    Felicitari Ionut pentru postare!

    Athe said:
    August 5, 2010 at 7:12 PM

    Propune culoarea orasului tau pe http://www.1001culori.ro ! Pentru sanse maxime, incarca in fiecare luni poza ta preferata, care reprezinta o culoare din Brasov si/sau Sibiu si intra in competitia pentru a gasi cea de-a 1001-a culoare! Nu uita sa le spui prietenilor sa te voteze, comenteze sau sharuiasca pe retele sociale pentru a castiga la una din cele trei categorii!

    Athe@ 1001 culori | colors
    As_colors@yahoo.com
    http://www.1001culori.ro

    Matran-Dan Florin said:
    August 17, 2010 at 12:56 PM

    Excelentă postare… și mersi pentru pontul cu vila Diana… Anul următor avem ca destinație zona Dubrova așa că o trecem pe listă… Toate cele bune… PS. Dacă te interesează zona Vatra Dornei… http://bit.ly/cRBVJ6

    Adela said:
    September 15, 2010 at 1:30 AM

    Cea mai tare salina din Romania este cea de la Praid, zic eu. E cu mult peste cea de la Ocne sau cea de la Turda. Si chiar se face tratament ca lumea pentru bolnavii de astm, nu e doar un loc pentru turisti. Cat despre Valea Oltului… e preferata mea din tara. Vale frumoasa, domnle.

Leave a Reply

