De acum avem yoncy.ro

Posted on

He he uite ca a venit si 2011, la multi ani tuturor.

Ce mi-am propus eu anul asta ?
Sa scriu mai des pe blog.

Astfel că avem casă nouă. M-am mutat pe propriul domeniu. De ce am facut asta si cum am facut-o?
Nu-mi plac limitarile wordpressului, nu poti sa faci aia, aia că nu ai acces, pentru ca e free, stiti si voi despre ce-i vorba, nu insist.

As vrea să le multumesc:

  • hostico.ro pentru domeniul gratis pe care l-am primit de la ei;
  • lui Eugen cu al lui wptuts.ro care mi-a oferit gazduire, o instalare cu toate cele, sa nu mai fiu nevoit sa le fac eu. O sa ma revanșez eu cumva față de el. Dacă vreodată aveti nevoie de ajutor in ale “wordpressului”  stiti la cine sa  apelati.

PS: Grimcris sper sa nu te superi stiu că te-ai oferit si tu să mă “gazduiești”, initial am vrut să incerc eu pe ceva free, am vazut ca nu se poate, tot probleme si apoi  am vorbit cu Eugen si mi-a configurat el un wordpress repede.

Acestea fiind zise… la posturi cat mai multe🙂.

6 thoughts on “De acum avem yoncy.ro

    Alex said:
    January 4, 2011 at 10:06 AM

    Congrats !😀

    Axel said:
    January 4, 2011 at 2:01 PM

    Baftă Ionuțe. Așteptăm articole😀

    felicitari said:
    January 10, 2011 at 8:01 PM

    felicitari Ionut si spor la scris!

    Alter Ego Blog said:
    January 31, 2011 at 8:10 AM

    Te superi daca te bag in lista bloggerilor din Brasov ?

      yoncy said:
      January 31, 2011 at 12:55 PM

      Nu vai, de ce sa ma supar, mersi mult.

    bebulusha said:
    March 16, 2011 at 9:38 PM

    hahaha imi place textu about the authorrr :X cel mai ”mic” blogist😛

Leave a Reply

