O idee

Posted on

Azi incercand sa contactez un profesor (cica sa-mi iau si eu tema de proiect :D), in momentul in care proiectele se preda, ma gandeam la o chestie. Ideea e ca am incercat sa contactez proful pe mail si de cateva zile nu am primit nici un raspuns (motive le stiti si voi la fel de bine ca mine). Nu stiam cum sa nu par prea insistent si m-am gandit la sa-i adaug un text de genu:
Acest mesaj v-a fost trimis automat de Mailer Daemon ca urmare a faptului ca expeditorul v-a trimis o confirmare de raspuns la care nu ati raspuns de x zile.
Ceva in genul read receipt doar ca de data asta un reply receipt.
Ma gandesc ca ar fi faina o chestie din asta. Eu unul n-as fi deranjat sa primesc un reminder cum ca nu am raspuns la un mail.
Acum ramane de vazut daca Microsoft imi preia ideea😀

Leave a Reply

