Cu cine ma vad in weekend la #satulprunilor

Posted on

Azi de dimineata inainte sa plec la munca imi zice Neti ca o sa fiu provovat la munca, o sa fie apreciata munca mea si alte din astea. Bineinteles ca nu m-a nimerit cu faze de-astea insa pe la pranz am aflat o veste faina.

Se pare ca sunt unul dintre castigatorii  unui weekend in satul Prunilor, la concursul de pe blogul lui piticu . Am mai vazut si pe alte  bloguri  campania asta deci probabil  o sa se stranga mult mai multa lume. O sa fie fun.

PS: Deh daca va bagati toti la alde chinezu unde e aglomeratia mai mare is sanse mai mici de castig🙂. Sper sa nu ma fi inscris si pe acolo, parca imi amintesc ca nu.

Acestea fiind spuse cu cine ma vad pe acolo la o pruna, la o aluna , un fursec, o atentie, o maslina ?

O sa revin cu detalii despre cum a fost ca deah….asa-i in tennis.

2 thoughts on “Cu cine ma vad in weekend la #satulprunilor

    Radu Balan said:
    May 27, 2011 at 7:59 PM

    Have fun……….

    […] – obisnuit.euCristian – droptix.iblogger.orgMarius – mariusbalaban.netRadu – radubalan.roIonut – yoncy.roNicolae – kriogen.nameDragoș – haotik.roIoana – spi-oana.orgTweetArticole asemănătoare:Vine vara. […]

Leave a Reply

