Cum a fost la #muresfotbalmeet…

Posted on

Fain. Bine. Pa.

Nah gata să lăsăm gluma la o parte si să scriem câteva vorbe despre ieșeala de weekend de la Târgu Mures.

După cum bine s-a auzit prin globosfera  romanească în jurul zilelor de 25-26 iunie a avut loc o extorsiune  onlaineristică de blogări în tinutul secuiesco-maghiar predominant doritor de autonomie (gata că după ziceți ca mă iau de ei), si anume Târgu Mureș. Toată această cumetrie a fost posibilă datorită  unor oameni faini.

  • pe Mihai nu-l știam  (de fapt dacă stau bine să mă gandesc mureșeni nu prea știam așa de te twitter). Cum e mare “influensăr” in oraș a avut grijă să se ocupe de toate cele si bineinteles ajutat de ceilalți doi s-a ocupat de organizare așa cum trebuie. Sincer poate prea mult, eu unu  poate ca nu m-aș fi ocupat așa. Am auzit ca tot el are si xtensii.ro cât de curând s-ar putea să chelesc pe la tâmple așa că stiu  la cine să apelez. Sau poate imi fac codițe.
  • Bogdan Anghelina acest fundaș de fier care va avea un viitor strălucit  in echipa natională a Romaniei sub conducerea  lui Piți. E genul  de om  la care “mingea trece dar adversarul nu prea”. El e singurul cu care mă stiam din cantonament de la Brașov de la națională.
  • lenesul a tot  stat degeaba, numai cu mainile în sân era. Glumesc, sunt sigur că și Mircea a avut partea lui de contribuție. Ideea e că toți acesti oameni și nu numai s-au organizat foarte bine si pentru asta merită respectele mele. Mersi frumos si ținem legătura pe viitor.
  • sămbătă dimineața mai spre amiaz (a trebuit să așteptăm după vedeta Băscălescu, ia că nici nu-i dau link), m-am întâlnit cu Kriogen am mers la injineru acasă, am băut o cafea , am dat un check in, ne-am facut poftă de … o palincă i-am urat la multi ani lui iBalan,  ne-am vazut cu fetele (prietenele lor, ei nu stiu), glume de autobază, scaltofilice etc. Fiul risipitor (Bogdan)  a ajuns si el mai târziu ca deah  a fost la un sticlism viteză noaptea de dinainte. Pe microbuz toate bune si frumoase, pentru mine loc la picioare destul, voie bună si veselie.
  • O dată ajunsi acolo ne-am cazat repede la Pensiune Cheșa pentru a ne putea vedea cu lumea și așa eram în întârziere.  E destinația perfectă pentru cei ce sunt pe drumuri. N-am stat prea mult  pe acolo însă ne-am simtit bine, camera aranjată cu gust, curățenie  si toate cele. O fază  tare  a fost că  nah camera era la mansardă si cum eu sunt mai înalt asa din fire a trebuit  să fac pișulică într-o pozitie mai ciudată. Aplecat într-o parte cu o mana pe … si cu alta tinandu-ma de perete, oricum ciudată poziția, o puteti incerca si voi😀. Deși sâmbata era zi de baie, n-am făcut  acolo  că trebuia să fac de la brâu in jos sau sa stau în genunchi. Una peste alta totul a fost ok așa că dacă aveti drum prin Mureș aveți un pont de gazare😉
  • Din păcate vremea nu prea a ținut cu noi, Mureșul  soa sant centimetr, a plouat, la un moment dat a inceput cu lapoviță si ninsoare astfel că nu am putut merge la bălaceală  în complexul Weekend. Fetele  (adică noi, nu prea s-au inghesuit gagicile) am mers pana la urmă la club Apollo uelnes club, spa de’astea. Io vorba aia învățat cu baie la lighean m-am simțit cam stingher pe acolo. E bine că măcar că am stiut sa înnot prin piscina nu prea adancă pentru mine. Am mai fost pe la o apă bolborositoare cu baieții de te gâdila așa, una sarată  să-mi tratez hemoroizii, saună dulce, uscată , amară,  acră , m-am simtit ca fetele alea bronzate cu furtunul  la un moment dat. Tratament buco-facial  n-am facut da se poate face si ăla dacă e.  Io zic că e locul perfect de-o leneveală  pentru corporatisti/e. O poza cu  Ion Torpe de Romania .
  • Eh după  toate  astea a venit momentul de maximă  importanță  socializare, soshial midia, web 2 punct 0. Și da,  iar am baut o bere cu Chinezu’ (ce vă roade invidia  heitărilor:D) and Co. Am vorbit, am făcut cunostință  cu ceilalti, dintre cei pe care ii mai stiam, Cristi, Andrei de la world.it. Craiovenii  de la craiovaforum cu gura mare așa ca blogatu, oameni de voie bună și distracție. Abia după am aflat  că Rareş Cojocaru a fost câştigătorul pe blogul lui Rivi.  Am mai facut cunostință cu fetele, bloggeri locali, reprezentanți ai presei, ceva oameni de la PeninSULA chiar ne-au  pus în temă cu evenimentul, și am  înteles  că o să primim invitașie să dăm din plete. Cine are.  La Dublin unde am socializat  plăcut pizza 4 kai frumosi  (avea si 6 șasă da era prea mare ) și muzica live.
  • Ca la orice eveniment a urmat betiveala. Nu blogherii  nu beau, doar cu lingurita. Responsabil  cu buna dispozitie a fost  Cristian Gog care toata seara a umblat cu ace brice si carice lame si chiloți de damă melci scoici raci craci. Stie  cu cărți de’astea, dă magie neagră, tarot , dezleagă cununii. Omul e tare  pe ce face el, trebuie să-l vedeti. Cred că și in chiloți dacă  îl căutati are carți de joc.
  • Cu familia Ciulea-Gog  :) m-am mai tot văzut. Sper că poate mă adoptă într-un viitor apropiat. Numa că tata Ciulea are uneori glume in program, #arogante ce le intrec pe cele ale mele și nu prea îmi convine.
  • Plăcut ciaorma mâncat la 3 noaptea la turc sau ungur, nu ştiu sigur ce era cert e că nu prea vorbea bine romaneşte. Da când e vorba de ciaorma ne întelegem cu oricine.
  • A doua zi program de voie si de revenire, am vizitat orașul, plimbat pe dealuri, ne-am vazut familia, strămoșii la zO00O.
  • Din păcate vremea nu a prea tinut cu noi, astfel ca duminică nu am făcut baie. Doar plimbare, socializare, admirat oraşul.
  • Marea vedetă fotbalistică  Dogban Băscălescu care are tricou original de la Steaua,  personalizat cu numele lui, fotbalist de renume în blogosferă, ieşit numai golgeter la toate ediţiile de fotbal a trebuit să plece la  Bucuresti cu tatăl adoptiv Chinezu exact inainte să joace fotbal. Ceva de genu “Hai băi să jucăm  fotbal, da numai  ca io plec”🙂.
  • La fotbal  tricourile albe le-au bătut pe cele colorate cu vreo 8-3 aşa. Nu vă zic de care parte am fost. Aia a băutorilor de bere. Văd că Ciulea chiar a luat gluma mea în serios  şi n-a pus şi el un link  să vadă si fanele mele un bulan de bărbat. Da, mi-am rupt  pantalonii, se vedeau chiloţii, fetele pe margine erau în extaz. Era un film parcă Fotomodele in  extaz  dacă-mi aduc aminte, era p0rn.
  • Când era să zic că în Târgu am întâlnit taximeTRIŞTI care atunci când văd că nu eşti din oraş nu te plimbă la consum, ultimul de ne-a dus la autogară ne-a cam plimbat aşa. Da îl întelegem era mai jucat cu tuciul, mai colorat aşa.
  • Mi-a făcut plăcere să-l întâlnesc pe Dan Ghemeş, mai mai să nu-l cunosc.
  • Pozne de la eveniment gasiti pe pagina de facebook  a lui ciulea.ro (trebuie sa dati laic intai),  la Rares Cojocaru (nu trebuie sa mai dati like aici).
  • O contorizare a tuturor celor care au scris o gasiti la Andrei.
  • Se pare ca am aparut si la tembelizor. Io is ala cel mai lung de alearga bezmetic dupa minge, un fel de magar intre oi.http://http://www.youtube.com/watch?v=P2HIydTCktw (ma bate insertul asa il las, cica merge cu copy paste , da nu azi).
  • Multumiri și sponosorilor fără de care nimic nu ar fi fost posibil: Hotel Concrete și Restaurant Atrium, Club Apollo, Cheșa Turism, Hotel Concordia, Peninsula.ro, Pensiunea Cristina, Hotel Continental.

PS : Unele chestii  de aici sunt un pamflet si trebuie tratate ca atare.

PS2: Mi-a parut bine să cunosc pe toată lumea, pe cei pe care v-am uitat sorry nu e cu intentie. Ideea e să vă/ne băgăm în seamă cât mai mult.

PS3 : O să revin cu completări  da gata  pe ziua de azi că m-am plictisit .

 

10 thoughts on “Cum a fost la #muresfotbalmeet…

    Manuel said:
    June 28, 2011 at 9:47 AM

    No, si utie cum petrec omul un week-end super tare. Va invidiez pentur emrsul al picina. Tre sa mai merg si eu. neaparat.

    mihai said:
    June 28, 2011 at 10:04 AM

    bre, deci eu m-am stricat de ras frate! sunt cu lacrimi la ochi… eu cred ca tu esti fiul nelegitim al lui groparu` nemernic si deaia tragi catre cluj… :))

    Rares Cojocaru said:
    June 28, 2011 at 11:55 AM

    Michael Phelp e mic copil pe langa tine :))))
    Hai recunoaste, Anghelina ca Anghelina, dar de mine nu trecea sfant :))

    Bogdan Anghelina said:
    June 28, 2011 at 12:15 PM

    Mingea trece dar omu’ ba’ ? Bun text :)))).

    Furam la Targu Mures | Florea Cristian said:
    June 28, 2011 at 8:41 PM

    […] – http://yoncy.ro/2011/06/cum-a-fost-la-muresfotbalmeet/ […]

    FREAKTUNING said:
    June 28, 2011 at 8:58 PM

    Felicitari😉

    Ionel Albu said:
    June 29, 2011 at 8:34 AM

    Lasa vrajeala ca stim noi ca nu ti-a placut. Doar ratai cu poarta goala si de aia am pierdut noi coloratii. :DDDDDDDDDDD

    […] care sunt olteni de-ai mei. Băieţi păzea că vin prin Craiova vara asta. Şi nu vă uit. Şi pe yoncy.ro din Braşov sau pe Cristi Gog un actual-viitor celebru iluzionist. Pe “vedeta” Chinezu […]

    Vlad said:
    June 30, 2011 at 8:52 PM

    de mine nu ai scris nimic =))

Leave a Reply

