Spaghete a la yoncy

Posted on

Azi, duminică fiind, cum mă plictiseam eu asa zic hai să-mi fac ceva de mâncare. E pentru prima oară când gătesc si eu ceva mai serios dar dacă “o faci cu pasiune si vrăjeli de’astea” … plm m-am dus si am cumpărat de la magazin de toate si hi pă treabă.
Trecem pe lângă faptul ca nu am avut instrumentele necesare gen lingură de lemn, strecurătoare, pe post de capac am avut o hartie de împachetat mai groasă. M-am decis la spaghete. Nah cum le-am făcut e o adevărată artă:

  • se fierb spaghetele, bine acuma as putea să zic ca la foc mic, cu putin ulei, că sarea la sfârșit, da lasă  se fieb spaghetele, toată lumea stie cum se fierb spaghetele…sau
  • pentru sos am  tăiat o ceapă si am calit-o în ulei (ulei nevirgin, de Nutline) că deah asa face tot romanu’. Ce e mai frumos duminica decât un miros de ceapă călită la bloc. Am avut și-un cățel de usturoi hai să-l punem si pe ăla. Să fie picant și la ieșire aveam niște ardei iute am pus si-un de-ala (fie vorba între noi nu i-am simțit gustul).
  • Apoi am mai adăugat niște bulion (la oraș sos de roșii), cu niste ciuperci, proaspete desfăcute din conservă, si mazăre. Poate vă intrebati “De ce mazăre ?”, ce caută ea în toată chestia asta ce legătură are. Ei bine, habar nu am dacă tot aveam. Și oricum i-a dat un gust mai special, ceva gen gust de mâncare de mazăre.
  • Chestiile astea două le-am amestecat. Am mai adăugat ceva  sare, niște Fuchus pentru paste, niste bucățele de telemea (de vacă e important de precizat), niste măsline (așa am văzut pe la televizor că italienii is cu măsline etc). In afară de quatro micii con mustar si una appa bolborosatta. Iară aveam și niște smântână am pus si jumătate   din aia  să fie așa răcoritoare, de vară. Și să meargă  cu bere după.

 

Produsul final arată cam așa:

Dacă  n-aveti ce face,  puteți încerca reteta vă spun ies niște spaghete bune bune rău. @audlumini cred că salivează deja (să nu zic bălește).
Dacă in caz nu vă place sau aveti o impresie că “aia nu merge cu cealaltă” aștept înjurăturile pe adresa redactiei.

TROLLING : Această retetă este proprietate personală, nu este copiată, reprodusă  etc de pe ebucataria.ro sau de la ate persoane gen Hădean sau Copolovici. Link  nu mai pun că mi-e lene, lasă doar la tovarăși Crivăț că vorba aia : Am băut o bere cu el.

© “All rights reserved”

No one disclaimer notice can adequately cover all websites, but the disclaimer example provided is perfectly adequate for any basic website and is specifically intended to cover smaller, personal websites. You may need to add more specific clauses to cover different areas if your website involves memberships, age restrictions, subscriptions or lots of financial transactions, sales of products or downloads, etc.

 

2 thoughts on “Spaghete a la yoncy

    cc696 said:
    August 21, 2011 at 4:06 PM

    Ce satana ai facut acolo maa?!

      yoncy said:
      August 22, 2011 at 5:45 AM

      Spaghete, ca shaorma, cu de toate.

Leave a Reply

