Cea mai buna bere din Die Stube Brasov

Posted on

După cum mă stiţi  îs mare amator de bere. Si când mă  refer la bere  mă gândesc la diferite sortimente. De cele  “normale” m-am plictisit deja. De-aia incerc să variez. Abia astept să aducă pe la Carrefour “marfă nouă”.

Pe langă  asta cel mai bun loc din Braşov unde să incerci diferite tipuri de bere  e beraria Die Stube. Multi o ştiţi probabil. Te duci acolo ca să bei o altă bere, un alt tip de bere. Nu văd de ce te-ai duce să bei un Stejar de exemplu, chestia asta o poti face si acasă sau în parc.

Noh  te duci acolo şi când vezi atâtea sortimente (nu chiar toate de pe meniu😉 ) iţi pui intrebarea “Eu ce bere să beau?”. Aşa am facut şi eu. De câteva ori am cam luat teapa, un weissbier  era cam ca o bere normala, un ciucas mai tulbure.

Chiar am cautat pe net un top ceva, o chestie, nu am găsit şi m-am gândit sa fac eu unul:

Din ce am băut pe acolo (am dat nişte note, 1-5, cu cât e mai mare nota cu atât  berea e mai bună):

  • Konig Ludwig –  e ok la gust, e una din berile bune, însă nu atat de weiss cum aş vrea  – nota 4;
  • Tap 5 – weiss, pană acum e cea mai bună bere baută – nota 5;
  • Tab 6 – brună, nu mi s-a părut cine stie ce – nota 3
  • Kapuzinner – bere weiss obisnuită nu are un gust special  aşa – nota 3
  • Primator Weiss – are un gust ciudat, s-ar putea să-ti placă sau să nu, mie mi-a placut că  era “altfel” – nota 4;
  • Pentru fete, Oethinger Radler – faină un gust bun si aromat – nota 4.

Cam ăstea ar fi deocamdată, nu le-am pus pe ălea gen Paulanner, Oethinger  care se găsesc şi în Carrefour gen.

Aşa că ajutaţi-mă să completez lista . Un comment cu ce aţi băut voi, cât de bună a fost etc. E  fain să mergi acolo să cauti “Eu ce bere să beau aici” si să vezi ceva opinii.

Sau alte beri de ştiţi că-s faine şi se găsesc pe aici.

 

 

One thought on “Cea mai buna bere din Die Stube Brasov

    Aditzoo said:
    November 9, 2011 at 12:18 PM

    [Edited reclama] Bun topul.
    De fapt l-am cam facut impreuna🙂

Leave a Reply

