3 lucruri gratis oferite de yoncy

Posted on

Nu stiu daca ati vazut deja dar in luna aceasta, luna cadourilor, circula pe bloguri o leapsa  la ideea lui Cristi Mosora. Intotdeauna l-am apreciat pe baiatul  asta pentru munca pe care-o face, imi pare rau ca nu prea il pot ajuta mai mult. Ideea din spate e simpla: Ai 3 lucruri pe care nu le folosesti ? Fa-ti timp si inscrie-te aici  si ofera-le cuiva care poate chiar are nevoie de ele. Stiu ca la prima vedere e putin peste mana, dar iti poti face timp cateva minute  si poti oferi cateva  cadouri in perioada asta. Si nu numai acum,  ci poti continua  ori de cate ori vrei. Ideea e simpla : nu ai ce face cu un lucru? Ocupa loc degeaba ? Atunci de ce sa nu-l oferi cuiva.

Mai multe detalii despre leapsa puteti vedea pe blogul lucruri gratis.  Poate fi preluata de oricine, isi poate face cont oricine, ideea de fond e promovarea acestui site sa fie cat mai cunoscut.

M-am straduit sa adun si eu 3 lucruri pe care nu le folosesc (in general is destul de chibzuit asa stiu ce-mi trebuie stiu ce am nevoie, nu ca fetele😀 ) si iata-le  aici:

1. Bretele barbatesti  nu le-am folosit niciodata cum eu is cam lung sunt scurte de mine. Le puteti folosi si la fetisuri daca aveti din astea😀

2. CD Holder pentru fanii torrentelor old school , eu n-m mai folosit un CD de ceva vreme.

3. Geanta de mana de la Coca Cola numai buna de carat ….bere.

Cam astea ar  fi pentru inceput, sper sa-mi fac un obicei de acum in colo ca atunci cand nu mai am nevoie de ceva sa-l urc rapid pe site.

Leapsa merge mai departe catre Bogdan Ciungara. Un om de care sunt sigur ca gaseste 3 lucruri de care nu mai are nevoie  e Haotik, cunoscut ca cel care are “de toate” la el. Sper sa nu ma injure si poate isi face si timp intr-o seara sa ofere ceva.  Cineva s-a gandit sa-i dea deja leapsa.  Ok atunci leapsa merge catre Octavian  Cea de-a treia persoana e …nu stiu, ma mai gandesc, oricine vrea poate prelua leapsa. Sau poate oferi  direct lucrurile pe lucrurigratis.ro.

Si nu uita, DARUIND ESTI  POATE MAI BUN !

PS : N-am diacritice ca windowsul e prost si nu-mi merge language barul vietii.

PS2: E grele domne sa scrii pe blog.

PS3: Imagini nu pot  pune  ca vad ca  nu mai corespund niste parole(permisiuni) la ftp.

One thought on “3 lucruri gratis oferite de yoncy

    Manuel said:
    December 8, 2011 at 11:01 PM

    Alt+Shift. Fain ca oferi ceva gratuit, mai ale sca vin si sarbatorile. Sa imi zici si mie cand dai gratis iPad-ul.Zzau ca ma infiintez la pragul tau :))))

Leave a Reply

