Invitatii Loredana in Kasho

Posted on

Aseară prin “bunăvoința” unor  fete dragute am facut rost de niște invitatii la concertul Loredanei din seara asta, sâmbătă 9 iulie. Cum prietenii mei, noi, nu prea mergem prea des pe acolo m-am gândit să le dau  cadou. Primul venit primul servit. Ce m-aș bucura e ca aceste invitații să folosească cuiva, să se bucure de ele nu cum stau la mine să stea și la alții. Vizavi de modalitatea de primire, astăzi după masă sunt pe la #berar la Pietrele lui Solomon la un Ciucaș, sponsorul evenimentului. Dacă  aveți drum pe acolo  le am la mine. Sau ne vedem pe undeva  si sunt ale voastre.

Lăsați un comentariu și ne auzim. Am disponibile  vreo 5 invitații.

 

image

4 thoughts on “Invitatii Loredana in Kasho

    Bogdan CIUNGARA said:
    July 9, 2011 at 8:13 AM

    Salut
    Le vreau eu merg cu prietenii…

    Bogdan CIUNGARA said:
    July 10, 2011 at 9:11 AM

    Am fost la concert si a fost OK.Ce-i drept obostiti dupa #berar.
    A facut ceva spectacol fata, si noi ne-am simtit bine.

    Merci de invitatii.

      yoncy said:
      July 11, 2011 at 10:23 AM

      Ma bucur ca ti-au folosit.

    […] clar la intrebare. Asa ca dau si eu leapsa mai departe catre: Papen, Ciprian, Kriogen, Marius, Ionut si Oana. Si oricui mai vrea sa o […]

Leave a comment